דפים

Thursday, August 5, 2010

Boxes

אני אוהבת קופסאות.
אף פעם לא הצהרתי באופן רשמי שאני אוספת אותן, אבל לאורך השנים הצטברה אצלי כזו כמות של קופסאות שהמילה הנכונה ביותר לתאר אותה היא "אוסף".
בעולם שבו אנו חיים היום, בו אריזה היא דבר ארעי שנזרק כלאחר יד, יש בעיני משהו קסום בקופסא, שלא רק שומרת על הפריטים היקרים לליבנו, אלא יש לה חיים משל עצמה, לפעמים חיים צבעוניים ומעניינים יותר מתכולתה.
את רוב הקופסאות שלי קניתי בחנויות ובוטיקים מיוחדים שגיליתי בעיקר בטיולים בחו"ל, חנויות כל כך מקסימות שבהן רציתי לקנות הכל למרות ששום דבר לא היה באמת שימושי עבורי. בסיטואציה שכזו, קופסא נראית כמו פריט שימושי ביותר. 
ציטוט: "מה זאת אומרת למה אני צריכה את זה? זו קופסא! אפשר לשים בה דברים"!
אלה כמה מהקופסאות האהובות עלי.

I love boxes. 
I never officially declared that I collect them, but in the past few years I gathered up so many boxes that the only way to call it is a "collection".
In the world we live in today, in which packaging is a temporary thing, thrown away careless, I think there is something magical about a box, that not not only guards our dearest possessions, but also has a life of its own, sometimes more interesting and colorful than of it's content's.
I purchased most of my boxes in small shops and boutiques I discovered while traveling. Shops that were so special that I wanted to buy everything, although nothing was actually of any use for me.
In such a situation, a box seems like an amazingly useful item. 
Quote: "What do you mean 'what do you need this for'? It's a box! You can put stuff in it"!
These are some of my favorite boxes.


1.קופסאות בסגנון מזוודת לאנץ' בוקס של פעם, עשויות מקרטון, רובן מהחנות Kate's Paperie בניו יורק.
2.את הקופסא המקסימה הזו קיבלתי במתנה מאחותי, שיודעת בדיוק מה אני אוהבת...
3.את הקופסאות האלה, שהיו פעם קופסאות של מסטיקים שקיבלתי באירוע, ציפיתי בנייר צבעוני ונתתי להם חיים חדשים.
4. זו קופסאת התכשיטים שלי והצצה למה שנמצא בה בימים אלה. זו קופסא מעץ שצבעתי לפני מספר שנים.

1. Lunchbox style cardboard trunks from Kate's Paperie in NYC
2. I got this lovely metal box from my sister, who knows exactly what I like
3. These boxes were chewing gum packages. I coated them with colorful paper to give them a new life.
4. This is my jewelry box, and a peek to what's inside it these days. It's a wodden box which I painted a few years ago. 


ואלה כמה קופסאות שממש לא הייתי מתנגדת להוסיף לאוסף:
And here are some boxes I wouldn't mind adding to the collection:



1. Pillow boxes from Lilithevy
2. Stationary box owls from Loli crafts
3. Fishermans Tackle Box from Hindsvik
4. Vintage flowered metal file box from Sleepy Owl Vintage
5. Vintage Debutante Lunch Box from The Vintage Wife
6. Metal Box with Eiffel Tower from Felicity and Allen's shop



5 comments:

  1. שלומיתי,
    אני חושבת שאת הנפש התאומה שלי... האחות האבודה שמעולם לא הייתה לי... התאומה הרוחנית שלי... :)

    גם אני משוגעת על קופסאות!
    זו לגמרי אובססיה, ועם השנים צברתי כל כך הרבה שבאמת אין מנוס מלקרוא לילד בשמו.. זה לגמרי אוסף :)

    (וגם אני, כמוך, מעולם לא הצלחתי להחליט מה אני יותר אוהבת בתחום העיצוב... בינתיים אני עוסקת בעיצוב פנים, אבל אין לי ספק שאני עוד אשנה את נישת ההתמחות שלי בעתיד, ולו בגלל שהכל כל כך מעניין! למה חייבים להחליט? כמה שיותר מגוון יותר מעניין... עיצוב פנים, עיצוב גרפי, תכשיטים, אופנה... זה לא משנה. העיקר עיצוב ואסתטיקה)

    את מקסימה!

    הדר

    ReplyDelete
  2. http://www.facebook.com/album.php?
    aid=17966&id=139118729455558&ref=mf

    את מוזמנת להכנס לקישור.
    לאוהבות הקופסאות: קופסאות נייר לבנות שהדמויות עליהן חתוכות בסכין יפני
    תהני

    ReplyDelete
  3. הדר,
    איזה כיף לשמוע :) בעיקר שיש עוד ששותפים לאהבות וההתלבטויות שלי.

    יעל-
    תודה רבה על הלינק! הקופסאות מקסימות, איזו עבודה יפה ומדוייקת.

    ReplyDelete
  4. I agree, boxes can be so precious and magical! I have also collected boxes over the years, and I found a different use for each of them

    ReplyDelete
  5. איזה כיף לגלות את הבלוג שלך - הכל מקסים והקופסאות אכן משגעות ויכולות לספר סיפור-לפני השדרוג וגם אחריו

    שתהיה לך שנה נפלאה ומוצלחת
    יעל

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...